Ogłoszenie o postępowaniu w trybie podstawowym bez negocjacji nr 08/2021
Dyrektor Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
ogłasza
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na:
Sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Zmiana terminu !!! Termin złożenia ofert: 18.03.2021 r. do godz. 11:00
Specyfikacja warunków zamówienia dostępna jest jako załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu oraz na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.jonscher.pl. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem
Otwarcie ofert nastąpi dnia: 18.03.2021 r. o godz. 11:30 w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
Kryterium oceny ofert:
Cena – 60%; Termin dostawy – 20%; Termin płatności – 20%.
Informacje uzupełniające:
Szczegółowe informacje zawiera SWZ.
Ogłoszenie opublikowano BZP (ogłoszenie nr 2021/BZP 00015309/01) oraz na stronie internetowej www.bip.jonscher.pl w dniu 09.03.2021 r. .
pdf 08. Ogłoszenie o zamówieniu (122 KB)
spreadsheet 08. Załącznik nr 6 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy (80 KB)
pdf 08. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (34 KB)
pdf 08. Zmiana terminu składania ofert, modyfikacja SWZ oraz odpowiedzi na pytania (248 KB)
spreadsheet 08. Załącznik nr 6 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy po modyfikacji (80 KB)
pdf 08. Informacja o złożonych ofertach (228 KB)
spreadsheet 08. Załącznik nr 1 do informacji o złożonych ofertach (Zestawienie ofert) (82 KB)
pdf 08. Ogłoszenie o wyborze (241 KB)
spreadsheet 08. Załącznik do informacji o wyborze (125 KB)
pdf 08.Ogłoszenie o uchyleniu się od podpisania umowy przez firmę Golden Line Sp. z o. o. (223 KB)