Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz remont schodów zewnętrznych w Przychodni przy ul. Leczniczej 6 Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
(Procedura wewnętrzna nr: W22/2020)
Zamawiający, Miejskie Centrum Medyczne im. dr. Karola Jonschera w Łodzi przy ul. Milionowej 14, zwraca się z prośbą o przesłanie oferty na wykonanie prac w ramach zadania pod nazwą: ,,Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz remont schodów zewnętrznych w Przychodni przy ul. Leczniczej 6 Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1, 2, 3 i 4 do niniejszego zapytania.
- Umowa zostanie zawarta na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. 2019 poz. 1843).
- Termin realizacji zamówienia: do dnia 20 listopada 2020 r.
- Zamawiający dokona oceny złożonych ofert w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
L.p. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe kryterium |
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
1. |
Cena |
60% |
60 punktów |
2. |
Okres gwarancji |
30% |
30 punktów |
3. |
Termin płatności |
10% |
10 punktów |
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, w powiązaniu z wymienionymi kryteriami, Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:
Σ = Wp1 + Wp2 + Wp3
Gdzie: Wp1 - wartość punktowa za kryterium „Cena”
Wp2 - wartość punktowa za kryterium „Okres gwarancji”
Wp3 - wartość punktowa za kryterium „Termin płatności”
3.1. Zasady oceny kryterium „Cena” (Wp1)
Kryterium „Cena” oceniane będzie wg wzoru:
Wp1 = R x (Cmin / Cob)
Gdzie: R - ranga w ocenie (tj. 60 pkt)
Cmin - cena najkorzystniejszej oferty (najtańszej)
Cob - cena oferty badanej
3.2. Zasady oceny kryterium „Okres gwarancji” (Wp2).
Ocena kryterium „Okres gwarancji” zostanie dokonana na podstawie zadeklarowanego w ofercie okresu gwarancji, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy (liczony od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia).
Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o kryterium „Okres gwarancji” poprzez przyznanie punktów w następujący sposób:
1) gwarancja powyżej 36 do 47 miesięcy 0 pkt;
2) gwarancja powyżej 48 do 59 miesięcy 15 pkt;
3) gwarancja powyżej 59 miesięcy 30 pkt;
Maksymalna ilość punktów w kryterium „Okres gwarancji” wynosi 30 pkt.
3.3. Zasady oceny kryterium „Termin płatności” (Wp3).
Ocena ww. kryterium zostanie dokonana na podstawie zadeklarowanego w ofertach terminu płatności, przy czym minimalny wymagany termin płatności wynosi 30 dni. Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o kryterium „Termin płatności” poprzez przyznanie punktów w następujący sposób:
1) płatność w ciągu 30 dni Wp3 = 0 pkt;
2) płatność w ciągu 60 dni Wp3 = 10 pkt.
Maksymalna ilość punktów w kryterium „Termin płatności” wynosi 10 pkt.
Każdy zadeklarowany termin poniżej 60 dni punktowany będzie jako termin płatności 30 dni, tj. 0 pkt, natomiast termin powyżej 60 dni, będzie traktowany jako 60-dniowy termin płatności, tj. 10 pkt.
- Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
(z uwzględnieniem zasady zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę). Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. - Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego, tj. które będą spełniały wszystkie wymogi określone przez Zamawiającego
w niniejszym zapytaniu - nie spełnienie choćby jednego z wymogów określonych w zapytaniu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty. - W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia pisemnych wyjaśnień w terminie określonym przez Zamawiającego.
- Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty następujące dokumenty:
1) formularz asortymentowo-cenowy wraz z wypełnionym kosztorysem ofertowym w oparciu o załączony przedmiar – wypełniony
i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy - wg zał. nr 1 do niniejszego zapytania;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (o ile nie można go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych);
3) oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2019 poz. 1000 ze zm.), nie jest wymagane uiszczenie opłaty;
4) zaakceptowany wzór umowy – zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania.
W/w dokumenty muszą być podpisane/parafowane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub przedłożonym pełnomocnictwem).
- Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia procedury bez podania przyczyny.
Dokumenty stanowiące ofertę należy złożyć w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail:
Wykaz załączników:
document 1) Formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 1); (35 KB)
document 2) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2); (20 KB)
Zarchiwizuj 3) Dokumentacja projektowa (załącznik nr 3); (1.96 MB)
document 4) Wzór umowy (załącznik nr 4). (31 KB)
Ogłoszenie zamieszczono na tablicy informacyjnej w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej: bip.jonscher.pl w dniu 26.08.2020r.
Z upoważnienia Dyrektora
Miejskiego Centrum Medycznego
dr. Karola Jonschera w Łodzi
Z-ca Dyrektora ds. Administracyjnych
i Organizacji Zarządzania
/-/ mgr Michał Banaś