Dyrektor Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na:
Dostawę sprzętu medycznego
Tryb postępowania | postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji |
---|---|
Numer postępowania | 10/2022 |
Złożenie ofert: | Zmiana terminu: 06.04.2022 do godz. 11:00 |
Otwarcie ofert: | Zmiana terminu: 06.04.2022 do godz. 11:30 |
Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
Na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych – (t.j.: Dz. U. 2021 poz. 1129 ze zm.), Zamawiający uprzejmie informuje, iż kwota, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia wynosi:
- Pakiet I - 23 000,00 zł;
- Pakiet II - 17 000,00 zł;
- Pakiet III - 19 000,00 zł;
- Pakiet IV - 2 000,00 zł;
- Pakiet V - 12 000,00 zł;
- Pakiet VI - 2 300,00 zł.
Kryterium oceny ofert:
Cena – 100%
Informacje uzupełniające:
Szczegółowe informacje zawiera SWZ dostępna jest jako załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Ogłoszenie opublikowano w BZP (ogłoszenie nr 2022/BZP 00098761/01) oraz na stronie internetowej bip.jonscher.pl w dniu 25.03.2022 r.
Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
- Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
Załączniki:
pdf 10.Ogłoszenie o zamówieniu (155 KB)
pdf 10.Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu (BZP) (38 KB)
document 10.Modyfikacja SWZ, zmiana terminu składania ofert i odpowiedzi na pytania (450 KB)
pdf 10.Załącznik do odpowiedzi na pytania (umowa udostępnienia wzór) (97 KB)
pdf 10.Odpowiedzi na pytania (cz. II) (218 KB)
pdf 10. Informacja o złożonych ofertach (243 KB)
pdf 10.Informacja o złożonych ofertach - SPROSTOWANIE (201 KB)
pdf 10. Informacja o wyborze (199 KB)
pdf 10.Informacja o unieważnieniu Pakietu V (209 KB)